Blogger templates

Sunday, December 1, 2013

Ambiklah Tahu : Berita Kematian Paul Walker adalah benar


Ambiklah Tahu : Berita Kematian Paul Walker tidak benar


Baru-baru ini kita dikejutkan dengan berita kematian aktor terkenal dengan siri Fast and Furious iaitu Paul Walker yang meninggal dunia dalam satu kemalangan di California. Namun berita  mengatakan beliau masih hidup dan sihat, beliau dikatakan menjadi mangsa penipuan bersama beberapa orang selebriti lain

Berita sebelum ini mengatakan Paul Walker maut dalam satu kemalangan di California dimana beliau yang berada di tempat duduk penumpang didalam sebuah kenderaan Porche milik pemandunya yang tidak diberitahu siapa. Beliau dikatakan berada Santa Clarita bagi menghadiri satu petunjukkan kereta bagi menyokong  usaha membantu mangsa taufan di Filipina.







Berita palsu


Namun berita terbaru mengatakan aktor tersebut memang meninggal dunia disebabkan kecederaan serius pada mukanya. Berita sebelum ini yang mengatakan kematian Paul Walker adalah satu penipuan adalah salah. Pembikinan filem Fast and Furios 7 dihentikan seketika bagi mencari pengganti Paul dan mengenang beliau. Sepatutnya actor tersebut bersama crew filem bergerak ke Atlanta pada minggu ini bagi menyambung pembikinan filem tersebut. Takziah kepada ahli keluarga Paul Walker dan para peminatnya atas pemergiannya.








0 comments: