Blogger templates

Monday, December 16, 2013

Ambiklah Tahu : Adik Paul Walker Sebagai Brian O' Conor


Ambiklah Tahu : Adik Paul Walker Sebagai Brian O' Conor

kematian Paul Walker sememangnya meninggal impak yang besar dalam industri perfileman terutamanya kepada tenaga kerja filem Fast and Furious 7 yang masih dalam perbikinan dan terpaksa dihentikan sementara waktu bagi mengenang Paul Walker.





Pelbagai reaksi serata dunia didengari, tidak kurang juga ura-ura yang mengatakan artis remaja terkenal iaitu Justin Bieber akan menggantikan tempatnya, walaubagaimanapun berita tersebut rata-rata memberi tanggapan negatif terhadap pembabitan artis tersebut sebagai pengganti Paul Walker.


Namun berita yang baru didengari bahawa adik Paul Walker iaitu Cody Walker mungkin menggantikan abangnya itu bagi memberi penghormatan terakhir buat abangnya itu. Cody yang juga seorang pelakon lagak ngeri telah diajak olek penerbit filem tersebut bagi membincangkan mengenai penglibatan beliau. Melalui adiknya produksi filem Fast and Furious 7 akan menggunakan tubuh Cody semasa lakon lagak ngeri dan menggunakan teknik CGI bagi meletakkan image gambar abangnya itu bagi memberi penghormatan terakhir.




0 comments: