Blogger templates

Thursday, January 3, 2013

Keputusan Permohonan Kemasukan Kolej Vokasional & Sekolah Menengah Teknik 2013


Para pelajar PMR 2012 yang ada membuat permohonan memasuki Tingkatan 4 2013 ke Kolej Vokasional (KV) atau Sekolah Menengah Teknik (SMT) Kementerian Pelajaran Malaysia (KPM) dijangka akan boleh menyemak keputusan permohonan mereka pada minggu hadapan.
Pada kemasukan pengambilan 2012 tahun lepas, keputusan permohonan telah diumumkan sebelum sesi persekolahan dimulakan. Pada tahun lepas juga terdapat para pelajar yang menerima panggilan telefon atau surat yang memaklumkan mereka telah berjaya mendapat tawaran samada ke KVSMT atau SMV bagi sesi 2012.
Kolej Vokasional / Sekolah Menengah Teknik

Semakan Permohonan KV & SMT

  • ePutra akan memaklumkan tarikh keputusan permohonan apabila mendapat pengesahan rasmi dari Kementerian Pelajaran Malaysia.
  • Para pembaca yang mempunyai maklumat yang berkaitan bolehlah berkongsinya dengan kami dan pembaca yang lain di sini.

Pertanyaan

  • Jika terdapat sebarang pertanyaan mengenai keputusan permohonan Kolej Vokasional & Sekolah Menengah Teknik sila hubungi Bahagian Pendidikan Teknik dan Vokasional, KPM di talian 03-8884 5154 / 5031 / 5073.

4 comments:

Unknown said...

bila boleh tahu dapat ke tidak vokasional tu , tarikh dia bila untuk tahun 2013 ni ? sekian :)

Anonymous said...

Semakan Permohonan KV SMT SMV

Semakan permohonan ke Tingkatan 4 KV, SMT dan SMV boleh dibuat dengan menggunakan angka giliran PMR atau nombor kad pengenalan pemohon.
Laman web untuk menyemak keputusan permohonan ke KV, SMT dan SMV 2012 adalah di Semakan Kemasukan Ke Kolej Vokasional, Sekolah Menengah Teknik dan Sekolah Menengah Vokasional 2012.
(NOTA : Semakan sudah boleh dibuat)


Baca di: http://eputra.com/keputusan-permohonan-kemasukan-ke-kv-smt-dan-smv-2012/#ixzz2HL1sELqX
Under Creative Commons License: Attribution

Anonymous said...

Mengikut hebahan di laman rasmi kementerian pelajaran, semakan blh dibuat hari ini. Mungkin malam selepas pkl 8 seperti yg diwar2kan oleh blog2 lain sb saya dah cuba tp link dia belum diaktifkan lagi.

Unknown said...

Bilakah panggilan kedua kolej vokasional akan diumumkan bgi pelajar yg telah membuat rayuan ? Time kasih :)